Skydearrangement

SKYDEARRANGEMENT I OKSBØL 2 JUNI KL. 17-21.

Kongeå Egnens Garderforening .

Inviterer hermed, til skydning i Oksbøl hvor man vil få mulighed for at skyde med forskellige våben, fra den gang man selv var ”inde og springe” og til anvendte våben arter i dag. Arrangementet er for medlemmer af Kongeå egnens garderforenings medlemmer samt interesserede familie medlemmer, dog skal man være fyldt 16 år for at få lov til at skyde med våbnene. Der vil være mulighed for på dagen at indmelde sig i foreningen, såfremt man skulle kende en gammel garder som ikke allerede er tilmeldt en garderforening.

Vi vil skyde med Garand gevær og frem til G/M10 A4, hvor sidst nævnte er den i dag anvendte riffel til infanteriet i forsvaret. Der vil også være mulighed for skydning med pistol M/49.

Arrangementet vil foregå d. 2 Juni kl.: 1700-2100. Vi mødes i Oksbøl lejren på parkeringsplads P2. KL 1700 Præcis.

Arrangementet er gratis, der vil dog være en mulighed for tilkøb af en pølse med brød og en øl/vand til aftensmad.

Bindende tilmelding skal ske til en af følgende personer, SENEST D. 10 MAJ 2016

Formand Peter Vig TLF: 60 80 92 26

Bestyrelses medlem Jens-Jacob Vig TLF: 60 61 22 75

Vi håber i vil støtte op om en god eftermiddag, og medbringe en eller flere gamle gardere som via arrangementet vil få smag for foreningen, og måske lade sig indmelde.

Med Garder Hilsen.